Hemma igen

Vi har kommit hem igen, kom igår.
Fredrik hämtade pss på tågstationen i K-d efter en hemsk hemresa. Allt var eg bra men det var så vansinningt varmt på tåget så Neo led. Det var hemskt. Alla var varma men av honom rann sveten och han var knallröd i ansiktet och drack en massa vatten. Vi öppnade alla fönster i vagnen men det hjälpte inte mkt. Neo var ändå go och glad och lekte med alla :)

Idag har jag jobbat så Neo har varit hos moster.

Jag kommer uppdatera med mer bilder från semestern en annan dag.
kram kram

Kommentarer
Postat av: Annika

du behöver inte ha dåligt samvete gumman vi vet ju var vi har varann.. eller hur? vi måste träffas mycket... mamma jobbar under dagarna och vi kommer att bo på lillmyra så det blir lite lättare också.. jag vill till L (neos faster) också.. känns som om jag känner henne nu efter allt bloggande så det är kul.. vi har köpt en gåstol idag... rosa... himla söt. vi syns snart!! ska vi fira Neo igen också... så vi räknar med tårta så klart ;) puss


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback