Åh, jag kan inte bestämma mig

Jag är en traderanörd igen, hihi.
Håller på och letar efter en overall till Neo. Han ska få en av mamma och pappa och jag vill gärna ha en Polarn och pyret overall så jag tänkte att jag kunde ropa hem en från tradera.
Det e ju alltid lite oroligt att buda på något man bara sett bild på, vet ju aldrig skicket, men det brukar ju inte va problem. Nej det är inte det some mitt problem, mitt är att jag itne kan bestämma mig...

En mörkblå med ljusblått på, en grön med mörkblått eller en klarblå med mörkblått.

POP overall blå/ljusblå vinteroverall stl 86 popPop overall i storlek 86


POP (po.p, polarn & pyret) skidoverall overall 86 + mössa

Kan inte ni ge mig råd?!

Annars har jag varit väldigt duktig idag. Lisa var underbar och passade Neo hela dagen så jag kunde städa. Jag bad henne ta Neo en stund, så de åkte till Arvika och tog en heldag. Jag helstädade huset, från topp till tå tom fönstrena i köket och hann plantera om några blommor. Sen kom skruten och stökade till igen, men det gör inget!!!

Idag fyller min stora älskling år!!! Grattis grattis grattis!!!!
Och imorgon kommer han hem, det längtar jag efter. Med det tidigare flyget, yes


Kommentarer
Postat av: Bruno Hultstrand

Hej J!

Blått har "alltid" killar. Varför inte den gröna? Du får även två mössor och Neo är ju fin i det gröna regnstället!

Kram

Pappa

2009-08-26 @ 08:27:59
Postat av: Annika

jag tycker den gröna !!! den va jättefin!!

kram

Postat av: LindaE

Den gröna var fin tycker jag!

2009-08-26 @ 11:24:20
Postat av: Morbor!

Hej!



Hoppas D tycker om det du gör=) vad roligt att Neo ska få en overall så han kan ut och busa i snön, eller ni kanske inte får snö där nere, men som de säger den gröna var fin men även den klarblå var fin så du lätt kan se vart han sprungit iväg.



Ett stort tack till farmor som hjälpte till med sylten och den blev supergod, tack igen!



MVH "JO" i norr

2009-08-26 @ 16:47:31
Postat av: Moster

Jag tycker den gröna var finast. Efter den den mörkblåa. Inte den ljusablå inte.

Men Nenne e fin i vilken som, han e ju en sötis i allt =).

Mormor håller med moster. TA DEN GRÖNA!

massor med pussar och kramar

Älskar er alla!!

2009-08-26 @ 17:52:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback