Lite om dagen

D åkte till Arvika runt lunch och jag och Neo stannade hemma.
Vi lekte lite i snön, drog runt honom i pulkan, men jag tror inte han förstår riktigt för han sitter bara och tittar, gör inte en min. Sen gick vi på en promenad så han fick sova, och han sov i 2h, skönt. Under tiden dammsög jag och styrketränade lite.
Jag har tvättat idag...igen...förstår inte vart alla kläder kommer från. Vi har precis vikt 3 maskiner och ytterligare en torkar i tumlaren...

Klippte mig förut oxå, har inte fixat till det än men änsålänge så känns det som det bästa på länge. Tror jag fick till det så som jag vill ha det. Det märks imorgon :) Kanske kommer ett kort på det senare.

Jag har lagat en massa mat idag, matlådor till Neo för hela helgen, blir en del det. Visserligen säger de att barnen kan äta samma sak varje dag, men det vill inte jag ha så då tycker jag inte han ska få det heller. Han ska va hos syrran och Anderas i helgen när vi åker till Sthlm. Blir roligare för Neo, vi har en busy helg så han skulle mest få flänga runt och det tycker jag inte e rätt mot honom. Efter sen lunch imorgon ska vi lämna av honom  och kommer hem på söndag kväll, gissa om jag har ångest. Kommer nog sova dåligt inatt, e redan upp i varv och har snart packa hela huset, D packar upp och tycker att jag är knäpp...

Ikväll har jag och Neo även varit hos
Lotta medans D repade. Var ju tvungna att se deras kök och hall och det hade blivit så fint. Jag blev ju inte mindre sugen att fixa iordning hos oss...suck! Jag har så mkt planer för vårt hem, men om vi ska göra allt så måste vi veta att vi ska bo här länge för annars känns det onödigt.
Har ju lust att fixa köket, uterummet, båda toaletterna, måla om i vårt sovrum igen och i Neos rum, helst oxå datarummet-men det får vänta tills det blir ett nytt bebisrum. Jag skulle ju kunna säga att jag vill göra om alla rum utom vadagsrummet, tv-rummet och hallarna. Resa vill jag göra oxå, långt bort och länge. Någon som har 1 miljon som ligger och skräpar???

Kommer nog inte bli någon uppdatering förrän till veckan så ni får ha en trevlig helg.
puss och kram

Kommentarer
Postat av: Linda

Vill önska er en trevlig helg! här springer Lova runt med sin bebisleksak och säger Neo=) hehe.. vi ses. Kramiz

Postat av: Jessica

Linda: Va go hon e då. Vi får hälsa på snart igen. Och ni e alltid välkomna hit.

Trevlig helg på er med. kram kram

2009-02-06 @ 10:09:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback