Myspys

Dagenbörjade tidigt. Kl.5 vaknade Neo och hade bajsat så det var bara att byta bjöja och sen var han halvpigg. Fick ligga hos oss och gosa. Han låg bara och tittade med stora ögon och visste inte vem han skulle krama, flyttade sig mellan oss och var så go. Efter en liten stund somnade han, strax efter det var det dax för D att gå upp. Han åkte till sthlm idag för AC/DC konserten ikväll och kl.7 skulle han bli hämtad av snälla syster L.
Kl.7 tyckte Neo däremot att det var morgon, han låg och pratade, kramade och slog på mig i ca:40min innan jag orkade upp. Vi bytte blöja och åt frukost, lekte lite och sen lyste vi på soffan. Han har börjat mysa ni igen. Han lägger sig själv på mage i soffan och ligger helt avslappnad och tittar på TV eller mig och e jättego.


Innan kortet togs så låg jag bakom honom och kliade honom på ryggen, det gillar han.

Men sen var han tvungen att busa lite till, kravvla runt i soffan och bita på allt ;)


Bara några minuter senare så ville han sova, hann för engångsskull få honom att sova innan han blev övertrött, då går det på en sekund.



När Neo sover kan jag fixa lite med annat. Har ju en hel del som behöver grejjas med innan vi oxå åker till Sthlm imorgon. Ska bli så roligt att komma iväg lite och nu e det bra att mamma och pappa bor där, någonstans att sova och vi har barnpassning samtidigt som vi inte behöver va utan honom en lång en stund. Helt perfekt. Imorgon blir det
Medusa om jag får bestämma och på söndag blir det AC/DC, andra gången gillt för D denna helg och på måndag kommer vi hem igen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback