Sover om nätterna!!!

Neo blir mer och mer rörlig hela tiden.
Han kan stäcka sig efter saker, lägga sig på mage från sittläga och böka runt.
Mer och mer som han upptäcker och som han tycker är roligt.
Det är helt fantastiskt att se.

Nätterna blir bättre och bättre.
Började i fredags.
Han fick välling och sen sov han hela natten, vaknade runt 6 och ville ha mat. Somnade om och vaknade runt 9.
I lördags var vi som sagt hos Annica och Hugo. Annica bjöd på jättegod kycklinggryta och sen pratade vi halva natten, hade jättetrevligt. Neo somnade efter vällingen runt 21 i Hugos säng och sov hela tiden. Även när jag klädde på honom och körde hem, han vaknade inte förrän jag la ner honom i sin egen säng. Då va han lite ledsen men somnade om efter några minuter och sov ända till morgonen.
Samma sak igår, välling och sen sov han till runt 01 då han vaknade av något men somnade om efter en stund och sov till 8.
Så skönt.
Visserligen vaknar han tidigare men det gör ju inget när jag får sova hela natten.

Om han vaknar på morgonen i sin säng så ligger han och pratar och leker en stund och är nöjd men om han vaknar hos oss ska han bli underhållen nästan direkt :)

Kommentarer
Postat av: Lotta

Va gött! Att han sover menar jag. Välling, det är smaskens det!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback