Kassör

Lotta kom förbi förut och vi gick igenom lite fakturor, så nu börjar jag få ett grepp om vad det är jag ska göra.
Gick in till grannen, vår revisor och som var kassör förut, och fick lite hjälp med hur skatten ska räknas och lite div angående löneinbetalningar å så. Oj, vad det blev mkt, och snart ska det va inbetalat. Är ju lite osäker på allt eftersom det är första gången jag ska göra det och så e det såklart en undantagsmånad så jag kunde inte följa mallen. Men klara det, det ska jag.
Hade en fundering till så jag ringde förre kassören och det visade sig att jag hade missförstått lite, jag gjorde nu jobbet för nästa månad. Det som skulle göras nu var enligt mallen. Pust, va skönt.
Kan även tillägga att jag trodde att det var den 1/2 idag, så nu har jag ju 1v till på mig ;) Lite komiskt.

Och Lotta, du behöver inte va oroligt, känns inte som att det är för mkt, spec inte när jag märkte att jag gjorde dubbelt jobb nu ;)

Skrutten somnade precis och sambon ligger i badet och väntar, bäst jag skyndar mig dit. Känns så lyxigt med ett badkar. D har tänt ljus i hela rummet, hällt upp vin och fyllt karet med badskum. Vilken karl, det ni!!!


Kommentarer
Postat av: Lotta

Jag vill också bada! Får jag komma?

Nej, skämt åsido, jag lovar att inte komma!

Rädd för "svampen"...

Oj det kan nog missförstås, men huvudsaken är att ni fattar;)

Bra att du inte tycker det blir för mycket, isf säger du ifrån! Basta!

Postat av: Linda

Hej vännen! pratade precis med M och han ska börja jobba på stora banan nu på torsdag så han är ledig tisd-onsd. Har lösenordsskyddat min blogg också så jag skickar lösen på din mail. kramis

2009-01-26 @ 11:32:54
URL: http://zinghazolova.blogg.se/
Postat av: Annika

det ar klart att du klarar av att va kassor.. larde vi oss inte sant i gymnasiet? varan ekonomiska linje...bra att gurgla upp det ur det djupa.. jag kommer inte ihag nat i alla fall... men det ar nyttigt...

lat mysigt det dar med badet... Jag e sa stor att Andre inte far plats langre.. hahaha

2009-01-26 @ 11:49:41
URL: http://hollandssvenskan.blogg.se/
Postat av: Jenny

åh så mysiiigt :)

2009-01-27 @ 21:56:46
URL: http://jennnyss.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback