Några kort med mobilen

Fick väl ta några kort med mobilen då.
Hittade även några från besöket hos Lova och från Norge. Fotar ju med båda mina mobiler och kommer sen inte ihåg vilken jag använt. Men skärpa på dem är det inte så det får ni har överseende med :)

Tugga på en gurkbit kan vara gott.

Men den kan oxå komma för långt in så man kväljs ;)

Med stora ögon...

I nya kläder, Tyckte att han var så fin i det.
Body med Bamse t-shirt och mysbyxor med siffror på.
Han e så stor nu och har strl 80.

Leker med favvo-Puh, Mr Grön och tuggis när mamma sitter vid datorn.

Tittar på sigsjälv i spegeln på H&M i Lilleström.

Sötaste Lova.

Pussas och kramas.

Full rulle.

Kommentarer
Postat av: Lotta

Stora O hälsar att gurka, ska man inte ge barn förrens de kan harkla sig när de sätter i halsen, Typ 17 år :O)

Kramar!

p.s. Du är utmanad, se min blogg!

Postat av: mamma

Oj vad vi längtar efter er alla. Tur att vi kan följa Neo via din blogg och höra rösten på tel. Har satt upp bilder i köket så att vi kan Neo och prata med honom. Tror han hör oss för han är underbar.

Sköt om er och pussa trollet från mormor o morfar. Nu blir jag ledsen så det är bäst jag slutar.

Älskar dig kram mamma

2009-02-01 @ 09:44:34
Postat av: Matilda

Gud va duktig han är på att sitta! :)



Kramar

2009-02-01 @ 14:32:17
URL: http://www.matildaawidin.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback