1år

Tänk va fort tiden går.
Imorgon blir lillskrutten 1 år.

13 juli kl. 23.08  för ett år sedan så kom han till världen.
Så efterlängtad och så välkommen. Denna lilla krabat som var det vackraste vi sett.
Blir helt tårögd när jag tänker på det.
Jag visste inte vad lycklig var innan jag hade Neo och David.




Neo, du är det bästa och mest dyrbara som vi har och vi älskar dig över allt!!!


Imorgon blir det paket till frukosten och sen packar vi bilen full och åker till Lysekil för att spendera en vecka med Hugo och Amanda och deras föräldrar, lillThomas och senare i veckan kommer Jocke & Malin. Det ska bli så kul!!!

Kommentarer
Postat av: Moster

Tiden går så fort...han e verkligen 1 år nu!

så stor och duktigt som han e...blir så stolt över lillskrutten.

Älskar honom så mycket, även er 2 me självklart.

E så glad att jag har dig som syster, kan inte få någon bättre...

massor med kramar och pussar/ lillsyrran!

2009-07-13 @ 09:13:45
Postat av: Annika

Grattis grattis!!!! min lilla prins.. vad kul det hade vart att va med er till lysekil...

tänk att det va ett år sen.. tiden flyger... tur det så syns vi snart!!

ha det så gott och pussa min lilla prins från oss...

puss o kram Annika

Postat av: Anonym

Grattis till ert lilla charmtroll. det är så underbart att få uppleva ett nytt litet liv och få dela det med er. ha en underbar vecka på kusten. Om några timmar åker vi till värmen i Grekland och imorgon bär det av till kylan för S.

Sköt om er kram mamma-mormor-svärmor

2009-07-13 @ 10:05:11
Postat av: Sandra

Grattis neo! Hoppas ni får en underbar vecka:)

2009-07-13 @ 10:54:07
Postat av: Hugo

Grattis grattis kompis!!!

Säg till pappa att trycka på gasen nu så ni kommer hit någon gång.

Jag å amanda väntar juh på dejj....



Stor grattis kram från Mig å min familj

2009-07-13 @ 12:08:04
URL: http://prinzjunior.blogg.se/
Postat av: Pillargontanten

Grattis till en av Världens bästa fasteronge :O)

Kram kram!!

Vi kommer på söndag :O)

2009-07-13 @ 13:38:16
URL: http://www.pillargontanten.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback