Barnkalas

Idag har Neo haft sitt första barnkalas.
Oj så kul han hade.
Först var det spännande med alla ballonger som jag blåste upp och sen när det började ringa på dörren vid 12 tiden så blev han helt lyrisk. Kompis på kompis kom och alla hade med paket.
Mkt fint fick han men det var 2 saker som var lite roligare än de andra, en gräsklippare och en elgitarr :)
Han visade mig flera gånger vad han hade fått, roligt att han förstår och uppskattar nu.

En gräsklippare och strandset av Lova, "Min första boksamling" med 10 böcker av Eric, elgitarr och 3 Simpson-glas av Hugo, VSK tröja (sen tidigare) och strandset av Amanda, pussel och såpbubblor med pistol till av Noah och Annie.


Jag hade ju helt missbedömt hur lång tid det tar att ordna ett kalas så jag stod mest i köket i början. Men Neo hade så roligt att han inte brydde sig om det.

Korv med bröd, småkakor och tårta stod på menyn. Neo skulle sitta i Olas knä, inget annat dög :) Tom när han blev ledsen en gång, när Noah drog i honom, så skulle han till Ola (Noahs pappa).
Han hittar substitut för sin pappa när han e i Norge.

I bakgrunden sitter Neo i Olas knä och Noah i egen stol.

Tack allihopa för en jättebra dag och alla fina presenter. Neo har haft hur kul som helst och vill att ni kommer och hälsar på snart!!!


Kommentarer
Postat av: Pillargontanten

Kul me kalas :O) Vi kommer på söndag vi!

Några paket blire väl, men är det nåt du behöver, typ kläder eller annat tråkigt, lika bra att ge han sånt nu, det uppskattas inte när de blir äldre, jo kanske när de är 13 så där igen :O)

Postat av: Hugo

Tack så mycket för kalasaet idag. Det var jättekul och tårtan var supergod.

Nu får vi se fram emot 1 vecka på kusten... =)



Sov gott nu, så ses vi på måndag.

Kramar från Hugo

2009-07-11 @ 22:33:54
URL: http://prinzjunior.blogg.se/
Postat av: mamma

Va snyggt tåget ser ut!

mamma

2009-07-13 @ 12:53:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback