Det vackraste jag vet

Usch vad jag e trött.
Varit borta hela dagen och har inte sett skrutten sen imorse och han sov när jag kom hem.
Hade någon sagt innan jag fick Neo hur jobbigt det skulle va att va ifrån honom och att jag aldrig skulle vilja jobba igen så hade jag aldrig trott dem.
Jag var in och gav honom nappen precis och kunde inte slita mig, stog och smekte honom över kinden och han höll min hand...min lille goding!
Jag saknar honom hela tiden jag e ifrån honom!!!
Neo och David e det bästa som jag vet och jag e så otroligt glad att jag har dem.

Nu ska jag krypa ner, har precis tittat på sängsongsstarten av Lipstick Jungle, som jag eg va alldeles för trött för att se, men var tvungen att se. Tycker det e så bra.

Sov så gott.
kram kram

Kommentarer
Postat av: mamma

Tack för underbara dagar hos er!

Lycka till imorgon med 1 års kalaset.

Kram mamma & pappa samt Stefhan

2009-07-10 @ 19:48:21
Postat av: Annika

heej gumman!!vad fort det går va.. helt otroligt att du snart 1 år sedan åkte in till bb för att föda.. jag önskar så att jag kunde va där hos er nu o pussa på Neo på hans ett års dag på måndag.. ser att du firar det i dag.. kul.. skulle gärna se han äta tårta :)

mpnga kramar Gudmor alldeles för långt bort...


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback