Tid över

Jaha vad gör man nu då, städat, lagat mat, bloggat, läst bloggar och ungen sover fortfarande ;)
Han har sovit i 2,5timmar nu. Tror syrran körde slut på honom igår, bra det ;)

Har tvätt att sortera och lägga undan oxå, men det e så tråkigt.

Patade med Linda förut och det blir sallad med parmaskinka och fetaost, sen ost och kex...mums. Vilken kväll!
Gött att kunna görs såhär, att vi inte tänkt på det tidigare, vi som varit mammalediga i ett år.



Blir inte bättre städat än så här. Mkt leksaker är det...
Fin "prinssängen" e va. Bra mot mygg å andra kryp.

Luchen gick åt Thai igen...Blev inspirerad av Malin så jag köpte en kokosmjölkgrytbas, mild men den var stark, inte för mig men för Neo så hans tallrik spädde jag ut med creme fraiche. Wokade kyckling, broccoli, paprika, lök från landet, zucchini och vitlök som jag hällde gryten på. Mums! Kokade spaghettti till Neo till (väldigt thai ;) )

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback