Tomt igen...

Tomt hemma.
Körde D till Norge igår. Snyft...
Det enda som e bra med att köra honom e att vi "måste" stanna i Charlottens köpcenter, för Neo måste ju rastas. Ja, inte kan han åka bil fram och tillbaka utan att få röra sig och där inne kan vi äta och springa runt. Neo älskar ju att titta på folk och peka på allt han ser, så ett köpcenter e perfekt för honom.
Tänkte att jag kunde kika i någon affär, D fick ju lön för några dagar sen, hihi.
Men det ville inte Neo. Han sprang runt och skulle inte stå still en sekund, söt som tusan och charmade alla, mitt lilla troll.
Försökte hitta något till Neo oxå. Jag vill ha något som han kan leka med i bilen. Har du något förslag???
Det måste sitta fast, för han drar och e stark, så sugpropp eller klämma duger inte. Jag vill inte att det hänger i taket och åker in hans ansikte när det skumpar i bilen. Jag vet inte rikgtigt.

Neo fick sin rutchkana igår, den gillade han. Sen kom Magnus förbi med en liten racerbil som han köpt i England. Han har varit där och tävlat i 10 dagar och det gick riktigt bra för dem. Grattis!!!
Han e nog lite bortskämd vår lilla skrutt.



Nu hör jag hur han vaknar, ha legat ute i vagnen och sovit, väntat på att han ska vakna så att vi kan åka och hämta Therese och Amanda och sen åka till Ikea. Vad finns annars att göra när det regnar ute!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback