Underara, lata dagar

Vi har haft helt underbara dagar i solen.
Både i söndags och igår så var vi vid Lång Udde nästan hela dagarna. Perfekt för barn; skugga på fm, liten strand, långgrunt, bra sandstrand och bra sjöbotten. Jag och Neo trivs jättebra. I söndags var hans kompis Ebba-Stina där med sin familj och igår var Amanda med mamma med. I måndags så var vi där för ett kvällsdopp med Hugo och Amanda och deras mammor, lika skönt då.


Jag har punktering, igen, på den "riktiga" vagnen men min supersnygga resevagn funkar bra. Den skakar mer så Neo somnar på 2 sek.När jag kom på att jag kan låsa framhjulen så funkade det ännu bättre över rötter och stenar i skogen.  Lakan över för att agera solskydd och myggnät i skogen.

Kolla hur fint det är. Fotat 360 grader. På första bilden simmar en andfamilj ut. Vi var först på plats båda dagarna.


Rest bilder på skrutten e nakenbilder så de passar inte på nätet.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback