Värmskogdagen

Igår var det Värmskogdagen.
Sportklubben hade hand om hamburgergrillning, och många hamburgare blev det.
Jag hjälpte till att hålla borden fyllda så att "grillarna" kunde göra hamburgare åt hungriga besökare.
Hade tagit dit syrran och Andreas och det var tur för jag såg inte Neo mer än under Hotwoods spelning.
Inte hann jag runt och titta på vad dagen hade att erbjuda heller, men det får bli nästa år. Neo fick fiska fiskdamm iaf och var nöjd.

Hotwood var jättebra och de fick lovord från alla håll, riktigt kul. Gissa om jag var stolt. Nya låtar bjöd de på, jättebra.
Typiskt bara att det började ösregna strax innan spelningen, men det löste sig och publiken stod pall, under paraplyer.

Det blir inte mkt mer Värmskog än så här. Spelar på en höskrinda :)
Duktiga som f**n e de iaf.


Neo tittar på så klart, i farmors famn med farfar bredvid sig.
När vi släppte ner Neo så sprang han frammåt scen, skulle till sin pappa han :)

Efteråt så grillade vi hemma hos oss. Ganska sent blev det för Therese hade åkt til Arvika för att städa.
Sportklubben hade skrivit upp sig på att städa ett område efter Arvikafestivalen, av alla medlemmar så var det 12pers som hjälpte till, inte hela tiden utan de kom och gick. Inte så kul för de stackarna som var där hela tiden. Jag är impad av er!!!
Jag var hur trött som helst och gick och la mig innan alla gått, sur tror jag att jag var mot slutet oxå men det var inte menat mot någon. Försökte skojja med David men det lät mest som att jag hackade på honom men det var inte alls menat så, rösten orkade inte låta glad.

Syrrans Andreas har gjort ett jätteprojekt för sommaren. Han hjälper barn med vissa hinder att få en kollovecka. Detta uppmärksammade, tillslut, tidningen och VF gjorde ett reportage i lördags.
Kika på det!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback