Ikea

Vi var till Ikea imorse.
Det var mkt roligare att gå där tillsammans med någon som tycker att det är kul, istället för en gnällig sambo ;)
Barnen fick busa av sig på barnavdelningen och var rejält trötta när vi satte oss i bilen.
Mat åt vi oxå där, Neo fick köttförssås å pasta, hans favvorätt, och jag åt kotlettrad. Så smidigt att äta på ett ställe som e så anpassat för barn.

Fick med det vi skulle + lite till nödvändiga saker :)

-Välkommen in på mitt rum.


Jag köpte en rund mjuk, tjock matta att ha framför ingången till hoppborgen, 2 fiskmattor, 2 förvaringslådor (skölpadda och fisk i bakgrunden-hade 2 sen innan), en "fångst" som är en förvaring som hänger med flera fack men den har jag inte hängt upp än.
Efter alla leksaker Neo fick i födelsedagspresent så var jag tvungen att ha mer förvaringsgrejer.



Överfull bokhylla.


Satte upp "duken" som David ritade när han var 4 år på väggen, den var lite för kort för fönstret, men jag tyckte att det blev bra så här oxå. Känns mkt mer som ett rum nu med mattor och lite saker på väggen. Funderar på att köpa en "bilbane-matta" oxå


Köpte oxå ny badrumsmatta, jättemjuk och go, och duschdraperi som jag hoppas inte ska slicka sig mot kroppen när man duschar.


Kommentarer
Postat av: karolina

fy sjutton va söt han är min kusin!

jag måste komma och hälsa på er någon dag tycker jag!

saknar er lilla familjen! :)<3

2009-07-24 @ 03:32:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback