Äntligen

Nu har jag äntligen fått tummen ur...
Har så många bilder på lillskrutten men jag får väl lägga upp ett urval till er.

Vilket underbart väder det har varit hela veckan. Idag har vi varit ute hela dagen, hemma hos Linda och lilla Erik. Vi har inte sett dem på flera veckor och jag har verkligen saknat dem. Skönt att va hos någon annan, då kan jag ju inte göra någonting. Vi har sola, fikat, lunchat, badat och lekt med barnen. En toppendag för både mig och Neo. Ikväll så gick vi till fam Bengtssons och grillade, vi blev ett stort gäng. Vi gick hem runt 21 då var Neo helt slut, de rest. skulle till Skruvsta-parken på Starboys.

Äter rån i kompis Eriks trädgård.

I torsdags så busade vi massor på kvällen.
Under dagen så var Annica oxh Hugo här. Lille Hugo var jätterädd för Neo, och Neo fattade ingenting, han gjorde ingenting utan Hugo blev rädd när han kom nära. Ant mådde han inte helt bra i värmen. Jättekul att de var här var det iaf, ses snart igen hoppas jag.


Busar på soffan.

























Leker med handdukarna i badrummet, han lekte hur länge som helst och bar runt, runt handdukarna, slängde dem. plockade upp och kastade på nytt ställe :)

Kaffe e gott det :)



Det blommar fint hos oss nu. Blommorna kommer verkligen fram mer och kan växa mer när buskarna inte skymmer. Även gräsmattan e tätare.


Midsommar!!
Vi firade med min familj. Mamma och pappade firade 30år som gifta, så vi träffades allihopa hos oss. Massor med mat, lekar, spel och kul.


Brorsan hoppade så att syrran flög :)

Neo och moster på favvo-studsmattan.

Kubb, tjejerna mot killarna och vi vann!!!

Men killarna vann en match.

Neo var mer intresserad av att plaska med vatten än att spela kubb, även om han snodde gränspinnarna ibland :)

Pappas pôjk :)

Allihopa. Syrran, Andreas, Malin, brorsan, mamma, pappa, David, jag och Neo.



På midsommardagen så gick vi till silvergruvorna.
David läste mest i gästboken och jag blev helt myggbiten. Men det var en skön promenad.
Neo ville som vanligt äta sten men här är det giftigt så jag fick ha "stenkoll".

På söndagen så var vi på Lång Udde, sommaren började. Sen åt vi på Caféet innan alla åkte hem.



På sjukhuset

Vi fick ju vänta i några timmar när Neo hade fått öroninflammtion som sprack. Inte så kul för en liten bebis att sitta i ett rum så länge. Han levde loppan med det som fanns till hans föräldrars förtret.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback