Kul men ändå inte...

Ja nu ska ni få höra något kul, eller jag tragiskt kanske jag ska säga...
Vi har ju haft på slut på ved länge och det har varit ok, efter att jag fick Neo blev jag väldigt varmblodig och trivs när det e svalt. Men nu till midsommar så  kommer ju min familj och de e ena riktiga fryslortar hela bunten.
Iom att de lovar regn (som vanligt) under helgen så blir det nog kyligt.
Så jag frågade grannen om jag kunde få köpa en kasse vad av honom, gullig som han e så gav han mig en kasse.

E det inte märkligt, ska det inte va varmt i slutet av juni, ska man verkligen behöva elda då!!!???

Kommentarer
Postat av: mamma

Tack för en jättetrevlig helg och för allt firande. Ni är underbara!!

Undrar vem det var som alltid tyckte att vi hade så svinkallt hemma i huset i Karlstad???

Vi hade iallafall tur med vädret för vi behövde inte elda eller hur.

Sköt om er och pussa den lille skrutten från oss båda. Kram mamma

2009-06-21 @ 19:43:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback