Varmt och gött

Vilket underbart väder vi haft i några dagar nu.
Igår åkte vi till Kvarnen och fikade med Malin familj och efteråt spelade vi crocket, middagen serverade hos Jockes föräldrar...så själv på mors dag blev jag inte :) Tack ni goa som tänkte på mig!

Idag så kom en annan Malin. Neo var lite kinkig, tredje dagen med lite mindre mat och sömn...
Tur att Malin var här och kunde avlasta mig, han blir så lätt uttråkad och jag orkar inte underhålla med nya saker varannan minut själv. Efter en stund gav vi upp att försöka ha honom i skuggan och gick till Lång Udde. Där tog jag årets första dopp, inte alls kallt utan riktigt skönt. Neo plaskade i strandkanten, när han råkade doppa rumpan så sa han "Usch" och sprang iväg men kom strax tillbaka, för att tappa balansen igen...så gjorde han några gånger, så go!
Han är iaf fascinerad av vatten och det är kul. Hans första kontakt med sjön.

Det blev en runda till Lång Udde till på em, ett dopp för mig och en sovstund för Neo.
Solen tog hårt på oss, jag ick huvudvärk under dagen och Neo var helt mör mot em. Vi skulle eg till K-d och träffa en vän till mig men vi orkade inte. Får göra ärendena imorgon och träffa henne nästa vecka. Synd att det blev så för jag har verkligen saknat henne.

Trots att alla leksaker var i skuggan så skulle han va i solen.

Neo "badar" för första gången i sjön. Malin håller i honom.

Helt utslagen, med 1,5 flaska välling i magen, på väg till Lång Udde för andra gången.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback