Är det fel att lägga ut bilder?

Pratade med min kära bror förut och han efterfrågade mer kort på Neo. Jag kommer uppfylla han önskan men har ändå en liten molande röst bak i huvudet som säger att jag kanske inte ska lägga upp så mkt bilder.
(Har lagt in bilder i ett tidigare inlägg oxå)

Fick "Vi föräldrar" igår, tycker om att prenumera på den tidningen. Ledaren "Helenas krönika" handlade denna gång om bloggandet och utlägg av bilder på våra barn. Det enda jag har tänkt på är att inte lägga ut nakenbilder just för att de inte ska hamna i fel händer annars har jag inte tänkt så mkt mer på det. Helena öppnade upp ögonen lite mer när hon skrev att våra barn ju är framtidens offentliga människor som skådisar, politiker, artister mm. Framtidens journalister kommer ju ha jättelätt att kartlägga hela "personerna i fråga"´s liv.
Men samtdigt är det ju så kul att läsa om varandras barn och vad som händer, även kul att gå tillbaka i sin egen blogg och se utvecklingen.

Neo kan hålla vällingflaskan helt själv.

En dag ute i snön!


Lunchdax!

Försöker bita i bordet...

Huvudet på sne e nya grejjen, till det följer ett samanbitet uttryck.

Neo brukar dra in armen i tröjärmen men sen kan han inte få ut den igen.


Nya jackan som jag ropade in på Tradera.
Fin va!

Kommentarer
Postat av: Sandra

Hon har inte blivit frisk än, men hon verkar inte lida av det iaf som tur är:)

Jättefina bilder på Neo, och nej, du får itne sluta lägga ut bilder. Måste ju få se på godingen ibland:)

Postat av: Anonym

Vilken liten goding:) Hoppas jag kan komma å hälsa på er snart igen!

2009-03-03 @ 21:58:52
URL: http://sannsann.blogg.se/
Postat av: Annika

Du får absolut inte sluta att lägga ut bilder då missar jag ju allt... Kan man inte radera eller ta bort blogg om han blir kändis på nåt sätt.. Det borde ju gå.. eller så inget data freak direkt men om han blir kändis så hyr vi in en datanörd som kan ta bort allt sånt.. men å andra sidan är bilderna ju helt underbara så varför skulle han skämmas för dom? det var kul att pratas vid.. saknar er!

2009-03-05 @ 15:46:48
URL: http://hollandssvenskan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback