Massa kul

Jag har haft en väldigt bra vecka och hittat på en massa saker, därför har jag inte prioriterat att blogga.
Solen har skinit många dagar även om det blåst och varit ganska kallt, så vi har varit ute mkt. Städat och fixat i uterummet och fått ut alla utemöbler nu. Kändes bra. Jag har även plockat bort lite saker hemma som jag inte vill ha kvar.
Många promenader och fika hos vänner har det oxå blivit.

Men det bästa av allt är att D har fått jobb!!!!
Jobbet i Norge, ni vet det vi åkte på intervju på för många veckor sedan, har gett utdelning :)
Han fick inte det jobbet som han sökte då men har haft kontakt med chefen och igår så berättade han att det fanns en ny tjänst som D fick. Börjar 15april och ska börja som lärling mån-tor, sen blir det jobba 7 ledig 7. Så roligt att han fick det. Kul oxå att han kommer bo i samma stad som några andra vänner härifrån gör.
Och gött att vi kommer kunna göra om hemma...äntligen nytt köksbord, och ant nytt kök :)

Har även varit på BVC. Neo väger nu 10185g och är 73cm lång, ökning med nästan 0,9kg och 1cm. En stor pojk som är otroligt stark, även om han väger mkt så e han inte tjock utan kraftig. Märker hur stabil och stark han är när jag håller i andra barn.


Kommentarer
Postat av: Annika

GRATTIS DAVID!!!! gud va kul för dig... och det nya köket.... hahaha

Postat av: emma

där var han att lik dej du ;) så kul å läsa å gud vad stor han har blivit får försöka mig på en visit snart. kramar

2009-03-28 @ 00:43:41
URL: http://tokan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback