Snopet

Gissa om jag blev snopen när jag gick upp imorse, fullt med snö.
Visst såg jag att det snöade igår och visste vet jag att det fortfarande är mars men jag hade ändå hoppats på lite med vår och lite mindre snö framöver. Kändes ju som det gick mot vår.

Tisdag:
Neo gungar för första gången, underbart i solen. Jag hade feber men var tvungen att gå ut en kortis.

Torsdag:
Jag har inget kort men det var strålande sol och relativt varmt, lite blåsigt. Gick hela vägen till södra Näs med Neo, behövde inte ha jacka.

Fredag:
Första fikat på altan. Grannen gjorde oss sällskap. Solen började förvinna från framsidan.

Lördag:
Fika på altan i solen. Neos farmor och farfar kom på förmiddagsfika.

Vi tog fram utemöblerna. Riktigt varmt vid solväggen.


Idag:
klockan 7.50
 

klockan 8.20

Det blir nog en fin dag iaf. ljust och fint av snön. Och mot solväggen blir det varmt och skönt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback