Några bilder som inte e på Neo

Så här ser det ut på vår diskbänk.

Groddade linser, blötlagda dadlar, blötlagda cashewnötter, alfalfagroddar, groddad naken havre, blötlagda paranötter, groddade mungbönor, groddad quinoa.

Jag tycker om att slå in paket, tycker om det mesta när jag får göra fina saker...sminka, fixa hår, måla naglar, plocka och färga bryn, inredning, presentinslagning, etc...men att måla eller teckna e jag helt kass på, e nog inte samma estetiska gen.

Tycker om att blanda olika papper och material så att det blir lite roligare. Detta var ett presentkort till Oscar, lite roligare än ett kuvert tycker jag.



Vi skulle fira Annica när hon fyllde år. Det var inget direkt kalas på det sättet men något ville vi ha med, hon älskar choklad, mer än någon annan i världen tror jag, så godis var givet. Men jag tycker att det är lite tråkigt med en chokladask så jag ville snygga till det lite. Köpte en vit vas och satte på "presentrosor", la i en servett och fyllde med godis. Enkelt men ändå har man lagt ner sig mer änatt köpa plockgodis. Gjorde ett gratulationkort som jag eldade kanterna på.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback