Forca Barca

Idag måste jag säga att jag varit duktig.
Gick hem till
svägerskan L, tror det är 7-8km. Körde en intrevall träning, varierade mellan gå vanligt, snabbt och att springa, spänna magen och slappna av. Kände mig ganska mör när jag kom fram. Varmt var det oxå, härligt.
Hos Lotta så fick Neo leka av sig, skönt för oss båda :) Jag och L fixade med lite sportklubben-papper och drack kaffe.
Sen gick vi hem.
Var både hungrig och trött när vi kom hem.

Neo var så fin i Barcelona-dräkten. Dagen till ära, de spelade mot Real Madrid ikväll och vann stort!

Lilla söta Ninja fyllde 1 år idag så imorgon ska vi dit och fira henne. Hade glömt, tur att hennes mamma påminde mig, visste ju eg.

Mamma och pappa har varit här sen i torsdags. Så kul att ha dem här. Idag var de i K-d tills ikväll, de har ju oxå vänner att umgås med :) Imorgon åker de så då kommer det bli så tomt. Neo e ju så glad när de är här och han sover så mkt bättre när han får leka ordentligt. Inatt sov han hela natten.


Det har ju varit så varmt och jag har itne vetat vad jag ska ha på Neo ute. Vill ju ksydda honom från solen men inte att hans ka svettas ihjäl. Reslutatet blev att han fick ha på sig pyjamas.
Ganska ful, men praktiskt...usch vad jag hatar det uttrycket. Neo skämdes ju så han ville eg inte va med kort, nej, han trivdes jättebra, kunde ju röra sig hur som helst.

Ölburkar e fina, tycker Neo. Farliga tycker mamma.

Måste ju säga en kommentar om Valborg.
Kvällen var helt fantastisk. Började med att grilla med mina föräldrar, syster och Andreas. Bara det  ju hur bra som helst. Men kvällen var så bra fixad, uppträdandet från Klässbols gymnasium var super, trevligt mingel med massor av folk, stor brasa som tändes när det var mörkt så den kom till sin rätta och sen världens fyrverkeri. Helt otroligt var det och de som inte varit i Värmskog på Valborg förut var mäkta imponerade, hörde vi från olika håll. Det var kul. Caféet var oxå jättefint iordninggjort. Ni måste komma och ta en räksmörgås och se vad fint vi har det. Som Lotta sa, kom när det är fotbollsmatch oxå, som imorgon kl.16, då vi har premiär, och ny läktare, det ni... ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback