Fyller dagarna så de går fortare

Full rulle har det varit i några dagar, men det gör ju att dagarna går fortare.
Det är väldigt tomt utan D så jag e glad att det är onsdag imorgon!

I går kväll så var vi i badhuset. Som vanligt så gnällde Neo och underläppen hängde, han e ju alltid reserverad en stund oavsett vart vi är men efter en stund så känner han sig bekväm och busar på. Samma igår. Efter 20min ungefär så blev han som fisken i vattnet. Vet inte om det berodde på att hans kompis Ellen kom :) Iaf så skrattade han, plaskade och hoppade från kanten (men hjälp av mig) och simmade på sitt sätt, inte ens vatten i ansiktet skrämde honom.
Tänkte att vi ska gå dit de 3 gångerna som e kvar, innan de stänger inför sommaren.

Idag ska vi till K-d. Vi ska till Skåre och prata lite jobb i sommar för mig sen ska vi shoppa runt i olika affärer :)

Några kort.

Trött kille på väg till kalas, var osäker på om vi skulle åka men det blev bra är vi kom dit.

Ninja hade fått så många presenter och jag tänkte att Neo kunde prova några för att se vad han vill ha. Det som han gillade var en dockvagn, en matlagningspensel och en boll (vad annars).


Blev så sugen på att hoppa ner i sjön och bada igår. Ser lockande ut va...


Äntligen så blir det ny asfalt på vägen till Grums. Men lite drygt var det att behöva vänta på lots-bilen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback