Måndag

Lillskrutten har inte varit vaken långa stunder idag :)
Jag vaknade först idag, det har bara hänt en gång tidigare (!).

Vid lunch somnade han och sov i nästan 4h!!!
Jag och D hann beskära klart trädet men hjälp av Jocke, klippa bort allt dött i hallonsnåret och fick bort allt ogräs runt omkring + att vi hann klippa ner hälften av buskarna i häcken på framsidan. Kanske blev lite väl kort häck men vi var tvungna, flera höll på att dö så i hopp om att de ska överleva så klippte vi ner dem och nu ska vi rensa ur dem och ta bort alla döda kvistar. Det tog närmare 1h att göra klart 2 buskar.
Sen vaknade Neo och vi gick in och åt lunch, kl.16 :)

Efter maten åkte vi till badhuset. Bestämde ju att Neo ska få bada de gånger som e kvar så han blir van vid vattnet. Ikväll blev vi så sena, kom i vattnet 17.30, 18 stänger de, så jag blev orolig att han inte skulle hinna ha kul, brukar ta 20min innan han vänjer sig vid vattnet. Idag tog det 1 minut och sen var han som en fisk. Han plaskade, simmade-fort-jag hann knappt med honom, hoppade från kanten, både sittande och stående och skrattade. Det var så kul att se honom.

När vi kom hem var jag så trött och mör i hela kroppen. Dagen har varit som ett långt träningspass.
Innan Neo hann somna så kom Christian och Thomas förbi och lekte med honom en stund. Gissa m han somnade gott sen.


Kommentarer
Postat av: Moster

Hehe, han måste ha haft roligt hos moster i söndags =)!!! mycket lek och bus var det allt...

så ni vet vart ni ska ha honom nu, om ni vill hinna med saker dagen därpå =)

kram och puss

2009-05-12 @ 22:03:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback