Neo går

Helt otroligt, lillkillen kan gå!!!
Han har ju tagit några steg mot mig i ett par veckor men räknar med de första stabila från hans 10 månaders dag.

Så idag, på sin morfars födelsedag, så gick han ordentligt. Han gick flera steg när vi fikade hos Linda och Erik men nu på kvällen så har vi busat och helt plötsligt så går han bara. Jag backade mer och mer och tillslut var vi uppe i 18 steg. Han gjorde samma sak igen, 18 steg. Sen så gick han genom hela korridoren, vilade lite och fortsatte gå. Med bollen i handen, som han kastede, stod och väntade på att få den, gick en stund och kastade...
Gissa om jag e stolt!!!

David kommer strax oxå så det var rätt dag oxå!


Kommentarer
Postat av: Sandra

Åh så duktig han är! Stora killen ju!

Postat av: Moster

E så stolt över min lillskit, han e så duktig =), längtar tills jag får pussa på honom igen...

2009-05-21 @ 13:36:48
Postat av: Bollen är rund=)

Sitter nu i Tallinn och läser din blogg och blir jätte stolt över släkten=) Ska bli så roligt få spela boll med han när vi kommer ner snart! Hade så bra

2009-05-21 @ 17:31:31
Postat av: Annika

åååh vad han e duktig!!!!!!!

2009-05-22 @ 12:56:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback