Tänderna spökar

Jag skulle inte ha skrivit något igår om att Neo sovit bra ;)
I natt så har han haft det jobbigt. Tänder som krånglat och en mage i uppror.
Han har fisit och skrikit och varit varm och gråtit både vaken och i sömnen, större delen av natten.
Synd om honom.

Började med att han var väldigt klängig igårkväll, han ville bara va i famnen och ligga mot mig men somnade tillslut i sin säng, efter 2 flaskor välling.
På morgonen/fm har han fått busa med mormor och morfar så jag fick vila lite. Nu sover han så gott i vagnen.



Vi tog rundan runt cafét och skolan. Redan innan de öppnar, kl.11, så var det 3 bilar och 8 motorcyklar där. Hoppas att det går bra för dem för de har gjort massa satsningar och det har blivit jättefint.
Tog även några kort på sporthallsbygget, det går frammåt, eller uppåt kanske man ska säga.


En bild på hur fint vi har det här :)


Utveckling!
Mina föräldrar har lärt Neo hur han ska ner från sängen, få se om han kommer ihåg eller om han fortfarande vill krypa rakt ut. Han tog 2 små steg mot mig förut. Han kan stå jättebra nu, och om han har något i handen så står han länge. Efter en liten stund så försökte han gå mot mig, precis som mot Lotta igår, och han tog 2 ministeg sen ramlade han. Jag säger inte att han kan gå men han försöker!

Kommentarer
Postat av: Ewa Engblom

Lille Skrutten blir stor.

Postat av: mamma

Tack för en underbar helg och go mat. Det blir tomt utan Neo /såklart även utan dig)men tur är att vi ses snart igen. Ha en bra kväll, hälsa D och pussa lillagodinegn från oss. Kram mamma

2009-05-03 @ 16:57:42
Postat av: Lotta

Han kommer att möta pappan gående på onsdag :O) Var så säker!

Älskar det lilla knyttet!

Ha det!

2009-05-03 @ 22:49:43
URL: http://www.pillargontanten.blogspot.com
Postat av: annika

hej gumman!! det är klart att jag inte tar det som tjat.. Jag tycker att det är jätebra att du har tips och råd!!! Jag har köpt ett medel mot magontet som heter abc dophilus, gick till en specialshop och det hjälper jättebra. såg ditt inlägg om ryan air... det är inte kul, kollade med transavia men de flyger inte från sverige... ska också kolla vidare åt er..

puss

2009-05-04 @ 11:50:54
URL: http://hollandssvenskan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback