Forca Barca

Ikväll e det dax för Barca att vinna!!!
Därför har Neo haft på sig sin dräkt hela dagen (shortens bara en stund) för att visa sitt stöd, det ska börjas i tid ;)



Jag började dagen med att hoppa på studsmattan och sen tränade jag magen. Neo hoppade och klättrade på mig så det gick inte lika fort som det eg skulle, enligt träningsschemat, men det går nog bra iaf. Sen var det kyrkis och innan det så gick jag med Neo i 45min, så han fick sova och jag fick frisk luft.
Lunch tog vi på Caféet. Måste säga att den glutenfria räkmackan var ett skämt, fick en toast med räkor på medans den vanliga e en tekaka. Alltså en toast för 65kr...
Sen körde vi D till Arvika och vi hann med att leka i parken innan D blev hämtad av svärmor. Neo fick gunga och åka rutschkana och var överlycklig.
Nu sover Neo helt utmattad :)

Kommentarer
Postat av: mamma

Med ett så underbart fan i Värmskog som hela dagen har Barca på sig-vad kan de annars göra än att vinna!!! Ha en ubderbar dag kram mamma-mormor

2009-05-28 @ 07:48:15
Postat av: Pappa D

vi måste skaffa honom en värmskogs sk dräkt istället väl?

2009-05-28 @ 08:17:55
Postat av: Lotta

Givetvis ska han ha en VSK dräkt!

Faster kollar!!!



Postat av: Annica

Världens finaste prins i coolaste dräkten, men håller stengårt på att han måste ha en vsk dräkt... =)

2009-05-28 @ 11:52:57
URL: http://prinzjunior.blogg.se/
Postat av: Jess

D, Lotta, Annica: Ja där har ni en poäng.

Klart han ska ha. Hittils har han ju haft sverige-dräkten på fotbollsmatcherna och det är ju lite fel. Lotta får säga till om hon hittar något bra.

2009-05-28 @ 16:25:11
Postat av: Therese

Amanda har något med VSK insperation på G... Klart killen måste ha det!

2009-05-28 @ 20:42:45
Postat av: Anonym

Rätt lag vann!

2009-05-29 @ 19:45:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback