Vad har vi gjort idag då?

Var på BVC imorse.
Snoffsen väger nu 10830g och är 76cm lång. Han följer sina kurvor precis.
Jag och D hade slagit vad om hur stor han var, D vann på vikten och jag på längden :)

Under em på fortsatte vi i trädgården, bilder kommer.
Nu e det bra tomt vill jag lova. Det mesta är nedklippt, men det positiva e att det förhoppningsvis kommer bli fint + att en del blommor som inte syns annars kom fram. Skönt att göra allt ordentligt, så det blir som vi vill ha det.

Kvällsfikat intogs på Caféet med jympa-gruppen. Avslutning för våren. Jättetrevligt att träffa alla på det viset. Neo fick oxå va med för D repade.

När vi kommit hem och Neo somnat så passade jag på att klippa håret, var så slitet så det vart inte mkt kvar på längden, men det duger. Sitter med inpackning i håret nu som får va kvar tills imorgon.
Klippte D oxå, nu e hans pälsmössa borta :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback