Veckans bilder

Precis som sin pappa...
Kikade in på honom när han sov och då låg han så här, var såklart tvungen att foto innan vi la honom rätt :)


Neo fick Lottas studsmatta, den e stor, men oj så roligt! Tackar!!!
David och Magnus satte upp den i söndags.
Igår så var Jocke här och grillade och inspekterade studsmattan.


Goaste Karolina!


Kusinerna lekte massor när K var hos oss under helgen.



"Sen sist" i ord:
I lördags så jobbade jag på Ica hela dagen.
I söndags så firade vi Tindra som fyllde 4år sen var det Sukk o Dukk. Denna gång var det min tur att hålla i programmet, så smink stod på schemat, visade sommarens trender.
Igår så var vi ute hela dagen och grejjade, lekte och grillade. På kvällen var vi i badhuset, sista för säsongen.
Idag så började jag med att lämna Neo hos syrran, sen åkte jag på säkerhetsutbildning på Ica. Lunchade med syrran och A och smidde planer för midsommar. Efter det var det träff med BVC-gruppen på Biblioteket, fick lära oss lite om böcker för barnen. Neo fick äntligen träffa Amanda som varit på Rhodos i 1v. Han pussade på henne flera gånger, så go så. Amandas mamma var väldigt brun och fin. Avis...jag? Ja, ganska mkt....
Har även börjat träna, styrka, hemma. Köpte en i Form-tidning och där fanns ett träningsschema som jag ska följa, hnoppas på att det ska hjälpa mig få in rutinen och bygga upp kroppen igen. Kul är det iaf.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback