Kär i en tapet

Jag vill (och ska om några helger) göra om i hallen. Är så trött på den stora och fula garderoben som står där nu, som följde med huset.
Trädet ska va kvar och jag funderar på att göra ett litet bredvid. Måste sätta upp någon typ av krokar, kanske grenar...vet inte helt. Ev en vit byrå för förvaringssaker men jag e inte säker, har ju sittbänken.


Undre bilden visar det området som vi ska tapetsera om.


Tapeten som jag vill ha heter Robin Hood 2424 och är från kollektionen Saga,
Decor Maison. Den är lite rolig, jag småler när jag ser den och det tycker jag är en bra egenskap för en hall :) Även lite färg i den så att det lyser upp lite.





I en annan färgsättning, men jag ville visa hur älgen ser ut.



Nästa preojekt blir köket...

Kommentarer
Postat av: mamma/mormor

Kommer att bli snyggt om några veckor.

Ska bli kul att få se resultatet.

Jag tar hand om godingen annars blir det nog ingen tapet på väggen som blir som lilla J tänkt sig.

Vi hörs mamma

2009-10-05 @ 09:39:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback