Alla Hjärtans Dag!

Började dagen med att mysa med sambon, helt underbart att få tid för varandra. Vi hade båda sovmorgon.
Tände en brasa i vardagsrummet och åt en jättegod frukost med hembakat bröd (från igår). Solen sken och värmde genom fönstret (att det var +1grad och frost ute spelar ingen roll).

Jag fick jättefina blommor, tulpaner i alla färger, tulpaner på bordet då är det vår!!! Fick även Aladinhjärtan och ett inramat, förstorat kort på mig och min farfar. Kortet togs näst sista dagen vi var hos honom i somras, sista kortet jag har på honom. Farfar gick ju bort i början av januari. Blev väldigt rörd, dels av gesten av D att komma på detta samt att se kortet. Det kommer hänga i bebisrummet, för att övervaka.

Av mig fick D hångeltuggummi och hångelte från Mique. Jag har ju varit lite off ett tag iom illamående, hormoner och huvudvärk så han har inte fått hångla så mkt. Kan inte vara lätt att leva med en som e gravid, som bara klagar på hur man luktar, rör sig, beter sig och blir arg...kanske inte e så hemsk jämt men jag e nog inte jättelätt att ha att göra med. Märker ju inte själv att man e lite grinig ibland så jag vill idag på...

Alla Hjärtans Dag skicka en jättestor kram till min älskling för allt han gör för mig.
Jag älskar dig och du är bäst!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback