Lördag

Sitter och väntar på att skrutten ska vakna så att vi kan åka till K-d.
D har redan åkt, ska på fest hos Magge som fyllde 22år i måndags. Måste ju till systemet å så innan så de drog tidigt.
Vi hann iaf äta lunch ihop innan. Och bada Neo i badkaret. Han e för go, vatten överallt. Han älskar att bada nu när han är lite mer rörlig och kan sitta själv.

Nu har ångrat mig ;) Vi skiter i k-d, orkar inte. Skulle bara dit för att köpa nässpray men jag ids inte åka så långt för det. Vi åker till Grums sen bara och handlar innan vi ska till Annica och Hugo. Deras Tommy ska oxå med på festen så då bestämde vi att ha en myskväll. Blir ju hur bra som helst.

Jag hade BTW inte ont i halsen, eller det hade jag ju men det berodde på halsbränna. Haft det mkt nu, inte haft riktigt ont i halsen på flera år. Det känns likadant i början men sen märker jag vilket det är.

På tal om nässpray så e jag inte beroende längre, inte använt sen Neo föddes, bra va. Men nu hade jag behövt. E täppt i näsan å då får jag huvudvärk om jag inte tar nässpray, och gud va göt det e att ta nässpray. Förr kunde jag inte sova utan nässpray, blev som lugnande medel för mig, om jag hade svårt att sova va det bara att ta nässpray så somnade jag, även om jag inte var täppt.. Blev helt uppjagad om jag inte fick nässpray, när det behövdes, och kunde inte slappna av. Kan ju tro att det är något nedåt-tjack i sprayen men det ska det ju inte va ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback