Bra natt

Inatt har han sovit bra mitt lilla troll.
Ju mer han får leka desta bättre sover han. Bra det!
Det som är konstigt e att ju senare han lägger sig desto tidigare vaknar han.

Igårnatt var det inte så bra. Han verkade rädd för att sova, jag fick sitta med honom och klappa honom och sjunga för honom tills han somnade. När han vaknade på natten så hade han panik, tills jag lyfte upp honom, då somnade han direkt i min famn men när jag la tillbaka honom fick han panik igen så han fick sova hos mig. Var riktigt mysigt, han var ganska still oxå så jag fick sova jag med.

Vi ska snart göra oss iordning och åka till K-d. Ska lämna kläder från Linda till en polska vän som lämnar det till behövande i Polen, så har ni kläder som ni ska slänga eller så, så tar jag gärna och ger henne. Sen ska vi fika med en av mina äldsta vänner M, hon e en av de få från skoltiden som jag har regelbunden kontakt hem. Vi bor inte så långt ifrån varandra längre men vi ses inte så ofta som jag vill, men så är det ju. Men idag e jag glad att det äntligen blir av!!!
Handla ska vi oxå, massa jord, till mitt lande och pelargoner + täckbark, mat ska vi ha och strumpor till Neo-om det finns inne, de senaste gångerna har de varit slut i hans strl, utom i rosa men det passar inte han övriga kläder ;) Sen kommer mor och far och grillar. Imorgon ska pappa hjälpa mig i trädgården om mamma lyckats övertala honom ;) De flyttade till lgh dels för att de inte gillar att pyssla i trädgården...

Kommentarer
Postat av: Annika

idag har jag och André pratat... vi har planer på att flytta hemåt till sverige inom 2 år..

var tvungen att berätta.. men säg inte att jag sagt nåt.. mamma åkte hem idag och jag mår inte så bra.. men allt vad vi jobbar för här funkar bättre i sverige och andré börjar bli trött på holland... då kommer vi nära varann... o så måste vi göra allt för att andré ska trivas som fisken ni vattnet... bli inte för glad.. men 20 års planen är bortblåst.. :) saknar dig jättemycket... vi kommer hem de 2 sista veckorna i augusti och första veckan i september..puss!!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback