Senaste veckan i bilder

-Vill ni se mina tänder?

-Så här söt e jag efter badet. Väntar på att få borsta mina tänder.

-Noah fick en Bobby car med släp i 1års present, jag fick åka med. Vi hade jättekul.

-Mamma envisas med att klippa mina naglar, jag förstår inte vad det ska va bra för och brukar protestera vilt. Ibland vinner jag men idag vann hon...

-Farfar kom på besök häromdagen. Han e så rolig min farfar.

-Det lyser så fint i min Nalle Puh-bil.

-Jag kan faktiskt gå med den oxå!

-Ibland e jag lurig.

-Min pappa och jag.

-Jag hälsade på min bästaste faster Lotta idag. Hon hade köpt en boll som jag får ha när jag är där, jag älskar bollar. Lotta har oxå 3 hundar och 2 katter som jag vill leka med hela tiden, de försöker smita iväg men jag följer efter, när jag kan gå kommer de inte undan!
Mamma fick 2 pelargoner till av Lotta, mamma blev så glad och tackar!

-Jag fick leka så mkt jag ville i Lottas kök, en hel låda fick jag ta vad jag ville i...

Kommentarer
Postat av: Anonym

vilket charmtroll!:)

Postat av: farmor

hej mina vänner underbara bilder. Häcken har fått en ansiktskyftning och det kommer att bli strålande.

Vi kommer på fika i morgon förmiddag det skall bli skoj att träffa Bruno o Angelica.

Ha det gott kram till er bägge

Farmor

2009-05-16 @ 19:32:18
Postat av: annika

gud va du e vacker Neo... saknar dig... kram från gudmor långt bort i holland..

2009-05-17 @ 13:38:59
URL: http://hollandssvenskan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback