Antagningsbesked :) / :(

Idag kom antagningsbeskedet från universiteten...för mig som redan har beslutsångest och våndas behövde inte mer...visste ju att det skulle komma och jag hade bestämt mig, trodde jag...men nu vet jag inte. Kom in på lärarprogrammet här i K-d, högstadiet, historia och jag är reserv på folkhälsovetenskapsprogrammet i Sthlm. Egenligen vill jag ju hellre gå det men jag vill ju inte flytta från K-d, tror jag iaf...vet inte helt säkert. Vet iaf att jag gärna vill jobba på Dykmagasinet så om jag får heltid där så stannar jag, men annars då. Chansen e ju så liten att får jobba där. Om jag skriver kvar mig som reserv i sthlm och tackar ja i K-d och kommer in i sthlm då stryks jag från k-d, så klart, så jag ,måste bestämma mig om jag verkligen vill flytta. Trivs ju i Shlm men efter allt som hänt där (och här) vet jag inte om jag flytta dit igen. Åh varför kan inget vara lätt... :.(


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback