En dag som denna...

Vad ska man göra när det blåser, solen bara skiner sporadiskt och man e arbetslös...Vad depp jag låter, men det är jag faktiskt inte. E hur glad som helst, lite trött kanske-men det beror på att det e svårt att sova när det e sommar. Vaknade på toppenhumör efter 4h sömn (ca 14h på 3dygn) hur nu det kan vara möjligt :)
Ingen dykning idag men jag har varit på Dykmagasinet och kollat om jag kan få jobb där. Håll tummarna för mig :) Har nu bestämt mig för att inte åka till Asien i höst, finns för mycket som håller mig kvar här. Trivs verkligen här. Märker när jag bott här ett tag nu att jag mår så mycket bättre, trodde inte att det skulle va stor skillnad att ha mina underbara vänner nära. Så nu hoppas jag att jag inte behöver flytta, men jobb-biten måste lösa sig. Har någon något förslag på jobb i Värmland så säg till, e öppen för allt just nu, även om det finns en del som lockar mer...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback