One night in Karlstad

Precis hemkommen från en superkul kväll med underbara killar. Började med Rescue avslutning på Blue Moon Bar´s uteservering, vi var 10st, föratt äta grillbuffé.jag kan verkligen rekommendera-var hur gott som helst, deras vitlökscreme kan man döda för, var tvungen att knäppa upp mina byxor :) Efter det gick 4 av oss vidare, jag, Daniel, Hannes och David, vi hamnade på en förfest i typ 5 min innan myggen började äta upp oss och vi gick till Sommar Plaza som visst resten av K-d oxå tänkt, så vi stod i kö i en kvart sen fick vi nog och gick till Systrar´s uteservering. Jag vart lite full, men det e gôtt :) Vi hade iaf jätteroligt. Det e nästan det bästa med dykning, att man träffar så mycket underbara människor.

Daniel ska oxå iväg och dyka i helgen, till samma ställe som mig och Emma, roligt med fler man känner. Vi 4 bestämde oxå lite löst att vi ska åka och dyka någonstans nästa helg, ska bli kul.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback