Vet inte vart tiden tar vägen

Klockan börjar bli mycket, har så svårt att lägga mig...
Vaknade så glad för att solen lyste och bestämde mig för att gå ut och gå i väntan på att S skulle vakna så att vi kunde åka och bada, men lagom tills dess började solen gå i moln så det fick bli lunch på stan med M istället. Nachos på Carstens, inte helt fel. Det borde vara vår nationalrätt, e nog det bästa jag vet, har nog provat alla i stan :) Väldigt nyttigt oxå, jag som vill bli dietist å allt ;)

Vid 18 var det dax för lite Divemaster teori, som alltid tar mer tid än man tänkt sig. Jag hade lovat att gå ut och gå med S underbara boxer Guccivid 20 och sedan sätta mig på en uteservering med A, tycker väldigt mkt om uteservering på sommaren, antagligen inte själv med att tycka det ;) Men vi vart inte klara förrän 21 så jag va lite orolig för vovven. Tillslut kom jag dit iaf och hon vart så glad att hom höll på att riva lgh:en och äta upp mig. Så tog vi en liten promenad med A och hälsade på husse och matte på jobbet. Då vart det så sent att vi inte hade lust för uteservering längre utan åkte hem till mig och gjorde varma mackor, åh så gott...Idag har inte varit den nyttigaste dagen i mitt liv.

Har nästan bestämt mig för att ta över A:s lgh när hon ska flytta ihop med sin kille, e nog K-d:s finaste lgh. Men syrran och hennes kille vill oxå ha det, vi måste nog slåss om den ;) Det bästa av allt e att jag då bor granne med A & P, låter bäst va + att jag får lite privacy med min darling...blit tokig på att bo som jag gör nu. På tal om D så kommer han imorgon...längtar...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback