Härligt med sol

Jaha, så har jag varit hemma i 2 dagar till då. Blir fattigt det här :( men det viktigaste är att jag och bebisen mår bra.
Har haft väldigt ont i övre delen av magen som jag skrivit tidigare, ordentligt tryck och sedan i torsdags har jag haft konstant smärta under revbenen på vänster sida. Det är ine kul. Kan inte göra någonting, sitta gör ont, ligga gör ont. Halvliggandes i en vilstol har varit det bästa. I söndags började jag oxå bli yr och lite illamående som fortsatte igår, så jag fick gå hem från jobbet, och idag känns det lite bättre men jag e fortfarande ltie yr. Chefen vill att jag ska vara hemma, hon ser ju hur jag kämpat på jobbet men vill inte att jag ska slita ut mig på det sättet så vi hoppas på att jag blir sjukskriven imorgon. Har tid hos läkaren imorgon em, lämnade prover imorse. Kunde inte lämna alla prover pga strejken, inte alla labb som är öppna och olika prover skickas till olika sjukhus.

Så vad har jag gjort hemm adå, inte någonting nästan. Mest vilat och sovit. D e hemma denna veckan så det har varit skönt för då fixar han mat å så. Har satt upp böcker i bokhyllan i bebisrummet, det e allt jag gjort idag. Legat ute i solen och vilat och läst större delen av dagen, så nu e jag fläckig och fin ;) Hade solskydd 30 men solen tog hårt på min gravida kropp. Skönt med lite energi iaf.
Vårblommorna har slagit ut, ser så härligt ut!

image225

image226

image227

image228

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback