Helgen närmar sig med snigelsteg

Torsdag idag och jag är jättetrött, känns som det aldrig ska bli helg.
Har ett litet yrväder i magen som suger åt sig mina krafter.
Härligt att känna liv från magen men ibland blir det lite mkt, denna veckan har varit otrolig. Började i lördags och har hållt på sen dess, kan tänka mig att det är därför jag börjat må illa igen. D har kunnat känna sparkarna och är överlycklig men det innebär ju att de känns ännu mer för mig, men det är väl bara början antar jag :)

D har kunnat lyssna på hjärtljuden med hjälp av en tom toarulle. Fick tipset av barnmorskan. Sätt toarullen mot magen där vi tror hjärtat är och tryck ganska hårt. Hjärtat hade inte flyttat sig sen vi var på MVC så det var inga problem att hittta, D var hur glad som helst. Häftigt.

Mår inte så illa idag och idag har heller inte bebeisen rört sig så mkt än.
Bebisen har nu hunnit bli 26v, det närmar sig :)
Veckorna går rätt fort faktiskt, och det är väl tur.
Men jag längtar ihjäl mig efter den lilla/e, vill kramas ;)

Igår stannade jag till på Stuvbutiken på Våxnäs på väg hem från jobbet och köpte lite färg. Nu ska lillans/ens rum målas. Spärrfärg så att tapeten inte ska släppa och sedan i färgen mango, tror det blir bra. Lät så fint med mango, så jag valde färgen på namnet, få se hur smart det var på lördag ;)
Blir en gul nyans iaf, tycker att det är en glad färg så det passar vårt lilla liv, för den är ren glädje för oss.

Kommentarer
Postat av: Mingla ♥

Du känner Anna va?

Postat av: Elin

Haha, bra vågat att välja färg efter namnet! Fast eftersom den heter Mango kan det väl inte bli annat än lyckat ;)

2008-04-03 @ 11:17:43
URL: http://dareling.blogg.se
Postat av: David

vi döper nog barnet efter namnet på färgen, blir bra va?

2008-04-03 @ 17:25:57
Postat av: Jess

Mingla, ja jag känner några Anna, beror på vem du menar ;)

2008-04-04 @ 10:25:03
Postat av: Jess

Elin: Ja, ganska vågat. Men det kändes ändå bra :)

David: Nja, kanske passar inte Mango lika bra som namn på bebben som på väggfärg ;)

2008-04-04 @ 10:30:33
Postat av: Annika

jag kan inte vanta jag heller!! september later bra!! bra att kunna planera! en liten Mango skulle va kul... hahaha puss

2008-04-04 @ 21:13:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback