Shoppingsöndag :)

Bloggen har legat nere så jag har inte kunnat uppdatera på några dagar.
Så nu kommer en uppdatering från helgen.

D kom hem ordentligt i söndags efter en helg i Sälen med jobbkompisarna. Han fick tillbaka jacka och bilnycklar. Jag måste medge att jag var lite orolig i lördags innan han fått tillbaka sina saker. Men det är typiskt D och han klarar sig alltid på något mirakulöst sätt. Han hade haft jätteroligt och det är ju det som är viktigast.

Jag passade på att umgås med min familj och vänner hela helgen. Stannade i k-d hela helgen.
På söndagen hade jag en shoppingdag :) Det var längesen och väldigt roligt. Började med mamma på IKEA där jag (eller ja, bebisen) bla fick en lejonfilt. Jättefin!

image202

Skulle dit och köpa Fritiof pallar för 9kr, hade helt velat ha gröna men de var slut så jag köpte svarta, 4st, billigt det. Skönt att ha när det kommer många på besök/fest :)
Fick även med mig en bak-springform, värmeljushållare - som ska vara runt badkaret och 5kr gosedjur, köpte en av varje (5st) så att vi kunde börja planera, men det blir nog lika många till.

Sen åkte jag till stan för att träffa A. Så kul att umgås med henne, var så längesen men nu har vi träffats flera gånger :) Skulle kika på mammakläder, halvt förväntansfull, halvt negativ. Började på H&M. Jag blev positivt överraskad. Vad sköna kläderna var! Mammabyxorna var underbara så jag var såld ville köpa flera stycken...men höll mig till ett par svarta linnebyxor med dragsko i foten, mkt snyggare än jag väntat mig och skönt med mudden över magen :) Köpte ett par beiga mammashorts, ett svart mammabrottarlinne, ett svart och ett vitt maglinne, som bara ska vara vöer magen för att värma och dölja ev glipa mellan byxor och för kort topp, ett tukost brottarlinne, ett brun-svart randigt brottarlinne, en turkos v-ringad "sladdrig" topp och en likadan naturvit. Så jag var nöjd med mina inköp :)

Var ju tvungen att handla till bebeisen oxå...
Köpte en jacka, 2 kortärmade bodys och ett badlakan med huva på.

image203

image204

image205

Fina köp va ;)

När jag kom hem på kvällen med alla kassar skrattade D. Hela bagageutrymmet på v70´n var fullt :) Hade även fått med mig lite andra saker. Mamma och pappa håller på att rensa ur vinden så jag har fått gå igenom mina saker, slänger en hel del men till min stora lycka hittade vi mina skolkataloger som jag letat efter så länge, låg väl gömda i en kasse. Fick med en del andra foton och lite sånt som jag ville ha kvar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback