Sjukling...eller bara gravid...det e frågan

Fick gå hem från jobbet igår. Mådde så illa och det kändes som jag skulle spy hela tiden, jag ska inte gå in på detaljer om vad som hände ;)
Mått illa på förmiddagarna under helgen oxå men det har gått ganska bra, men igår gick det inte över så vid 16 tiden orkade jag inte längre utan fick åka hem. Kan ju inte springa på toa när det behövs eftersom jag sitter i telefon med kunder hela tiden.
När jag var uppe på toa i natt så var jag yr, trodde först att det var för att jag var så trött eller för att jag rest mig för snabbt men det var kvar på morgonen.
Supertrött, trots 10h sömn 3 dagar i rad.
Blir knäpp på att må illa, tog postafen men det fungerar ine. Vill inte va tillbaka på illamåendet igen. Men om det är gravidillamående och inte blir värre än i början så kan jag jobba med det men inte med yrseln.
Hade ju problem med yrsel för några år sen men då berodde det alltid på infektionen i hörselgången som påverkade balansen och gav feber men nu har jag ju inget sånt.
Får ringa MVC imorgon om det inte blir bättre.

Får inte i mig några kosttillskott heller när jag mår illa så det påverkar nog att jag blir trött. Får iaf i mig järntabletterna för de tuggar jag så jag behöver inte svälja dem. De jag behöver svälja får jag kväljningar av nu.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback