Tankar om dagen

Var fruktansvärt trött imorse. Både jag och sambon har sovit oroligt i natt så det har inte blivit mycket sömn.
Inte fått en hel natts sömn på hela veckan...skönt att det är helg nu.
Överväger starkt att sova i eget rum för att få sova ordentligt annars kommer jag inte klara nästa vecka.
Inatt ska jag hämta D och några til i Arvika. De ska på personalfest efter jobbet. Kul för dem men inte så kul för mig ;) Ser inte fram emot att gå upp mitt i natten och köra till Arvika för att hämta hem ett lass med fulla grabbar...
Men vad gör man inte för kärleken...

Beställde skor från Skopunkten förra helgen och fick ett sms att de låg på posten i onsdags, men denna butik har bara öppet till 18 och ligger på helt fel håll från där jag jobbar så jag har inte hunnit hämta dem än. Ska åka dit efter jobbet idag. Ska bli kul att se vad jag beställt, e ju svårt att veta om skor passar genom att se en bild, men hoppas. Annars e det bara att byta i butiken. Men skönt att slippa åka dit.

Ikväll har jag nog tänkt ta det lugnt, om jag orkar kanske städa lite...eller kolla om det finns någon mer ensam själ i Värmskog som jag kan hälsa på ;)

Börjar bli lite piggar, beror nog på att det är ljust och fint ute. Inte direkt solsken men ganska blå himmel, tillräckligt för att längta ut :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback