Valborg!

Jag älskar Valborg.
Valborg har varit min favorithelg, så länge jag kan minnas.
Brukar vara fint väder, som liten rullade vi nerför Himlabacken och blev gröna av gräs och busade, som tonåring drog man runt med kompisar och började festa och nu är det mest grillningen, brasan och stämningen som jag ser fram emot.
Blir antagligen fest hos oss efter brasan, tur att vi har uterummet så att jag kan stänga ut festen och gå och lägga mig när jag vill. Sover ju som en stock när jag väl sover.

Har varit hos doktorn idag och blev sjukskriven på heltid fram tills min semester. Känns både och, skönt att slippa att vakna varje med ångest för att inte orka med en hel dag på jobbet, det har tärt på mig psykiskt. Inte roligt att gå hem så ofta som jag gjort. Men samtidigt e det jobbigt med löneminskningen som detta innebär. Men vi klarar oss.

Nu kom precis svåger F med sambo L och lilla T för att grilla. Ska bli trevligt.

Önskar er alla en underbar Valborg!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback