Shoppingdag

Så har vi varit i K-d idag igen då, är rädd att jag kommer uppfostra en shopaholoc ;)
Jag älskar att gå i affärer, inte min kära sambo...men ändå följer han med och gnäller en hel del. Men jag måste säga att det är ganska kul att släpa på honom, trots surläppen ;)

Idag var vi inne i stan, bruka rinte åka längre än Bergvik annars, det är ju där IKEA finns, men idag gick vi faktiskt inte in där. Iaf så skulle vi ha tag på fotoalbum. Vi framkallade massa kort förra veckan och jag köpte album på Coop men fickorna var för små, så vi fick leta viddare. Trodde faktiskt inte att vi skulle hitta för höjden var 11,3cm (brukar vara 10) men jag hittade ett med fickor som var 11,5cm-mkt bra. Fanns en massa fina inne på Bokia-Herman Anderssons. Fick så klart inte titta oprdentligt. D tycker att hittar man en som passar så ta den, måste inte kolla igenom alla om det finns någon bättre. Vilket jag tycker är roligt. Ville även titta ut ett fint att ha som dopalbum men då var dte nog tyckte D. Ganska träng affär för en barnvagn var det men det gick.
Sen gick vi vidare till den nya tatueringsbutiken. D vill ha en text och jag vill ha stjärnor. Få se när det blir. Gick vidare till Lindex där vi köpte rea-kläder till Neo, 4 bodys för 60kr, helt ok. Kikade på H&m oxå men de byggde om och jag blev helt snurrig där så vi åkte och köpte mat på BK istället.
Åkte sen ut till Bergvik där vi träffade Lisa och syrran. Lisa hade köpt Puma skor till Neo. Skitsnygga! Tack så mkt!!! Vi tog en fika och se handlade jag vidare. D skulle till Biltema för att köpa batteri till bilen. Den är väldigt opålitlig så jag tycker inte att den är alltför rolig att köra innan batteriet är bytt. Så klart var de slut men han fick tag på lampor till altan. Kommer bli fint. Spotlight som lyser både uppåt och neråt. Jag gick vidare på Bergvik och köpte 2 byxor, mydress och en body till Neo på Kappahl. När vi sen var klara och hade handlat mat så visade klockan att vi shoppat i nästan 7h, det e länge d. Inte undra på att vi var helt slut när vi kom hem. Alla 3 ramladei säng. Men snart kom Lisa på besök, hade mer presenter. Hon skämmer bort oss. Fick ett jättsött badlakan som ser ut som en kanin till Neo. Vi skulle eg med och titta på fotbollen men vi orkade inte oxå regnade det ute, inte så kul.

Glömde att D köpte tv-spel. Så nu sitter han och Magnus och spelat Tekken, Play station 2. Kommer de ant göra resten av natten ( och sommaren). D har nämligen blivit kär i en av karaktärerna med big boobs ;) Jag äter bullar ja, det är väl så man går ner i vikt ;)


Kommentarer
Postat av: Svägerskan (faster störst) :O)

Vilken tur att Neo har en "faster" med massor av pengar att slösa på honom. Själv har jag bara råd att ge honom pussar nu, men det duger kanske gott det också :O)

Synd inte ni tittade på matchen de vann med 3-0!

Kommer och pussssssar nån dag!



Kram Kram!!

Postat av: Jess

Det duger bäst det, pussar och en famn som kan bära honom ibland när hans mamma e för trött är det bästa han kan få!!!

Det hade varit kul att se, gillar matcherna mest för att det är kul att träffa folk :) men sist orkade vi verkligen inte.

Kom och pussa när du vill!!!

kram

2008-08-11 @ 22:34:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback