Folktandvården

Usch vad det var svårt att få en tandläkartid.
Har stått i kö i Grums i över ett år, finns inga tider.
Men nu har jag ont i en tuggtand, sen några månader tillbaka och känner att jag inte vill vänta längre. Men det finns inga akuttider att få heller så de rek mig att ringa Arvika, som inte heller hade några tider utan rek mig att ring k-d. Så jag ringde till Haga där jag gick förr och jag fick en tid, inte förrän 15/1 men jag fick en iaf.

Vad svårt det ska va.

Och prata inte om läkarköerna, har stått i kö i Grums i 2 år men itne fått någon läkare än, visserligen har jag inte behövt någon men om jagbehöver har jag ingen att ringa. I våras när jag behövde fick jag bara en AT-läkare som inte ens hade vett att ringa och tala om mina provsvar utan dem fick jag på MVC när jag beklagade mig.

Kommentarer
Postat av: Sandra

Ring Wikander i Karlstad.Privattandläkare. Bättre ställe hittar du inte:)

Vad duktiga ni är med att få Neo att sova själv. Har precis fått Ninja att sluta äta om nätterna. Min räddning var att ge henne ersättning precis innan jag lägger mej. Hon verkar bli mättare på det än bröstmjölk. Men hon vaknar fotfarande, men sköt att slippa amma iaf.

Postat av: Lotta

Ring Mezaros i grums, han har säkert en tid till dig. Så slipper du stå i kö på folktandvården.

Han ska va bra sägs det!

2008-12-08 @ 22:57:52
URL: http://www.landsronningen.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback