Klättra

Jag har fått en idé, inspirerad av Äntligen hemma i tisdags.
Jag har alltig velat ha en klättervägg och nu när jag ska ha barn så kan jag ju göra det till bebisen.
Funderar på en ribbstol och några klättergrepp med madrass under med massa kuddar på. Har en 120-säng som inte e alltför bra som vi tänkt slänga när bebisen ska sova i spjälsängen men nu så tänkte jag om. Ta av benen på sängen och ställ den mot väggen där ribbstol och klättergrepp sätts upp. Kommer bli jättecoolt. Tror även det kommer uppskattas av div .fulla vänner till D när de är här på fest ;)

Vill ju fortfarande ha havstema i rummet så jag fundera rpå att måla hav på halva väggen, jag vet borde kanske tänkt på det innan vi målade gult, men men...man kan väl ändra sig ;)

D gillar idén men tycker kanske att jag e ute i lite god tid, ungen kommer ju inte klättra de närmaste 2åren kanske. Men jag vill ha, kan inte vänta när jag kommer på något :)

Jag hittade en dubbelribbstol på blocket för 500kr och klättergrepp för barn för ca:400kr. Det kan nog bli toppen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback