Fars dag

Grattis alla pappor på Fars dag!!!
Speciellt min kära sambo David och min pappa Bruno!!!


Började dagen med att fira D med frukost och paket på sängen, han var väldigt trött så han förstod inte så mkt :) Neo somnade 5min innan vi skulle väcka honom så han missade det tyvärr...
Sen åkte vi till K-d för att äta lunch med pappa, mamma, syrran och Andreas. Väldigt trevligt och gott. Mamma hade gjort en fläskfilégryta med potatisgratäng och syrran Tiramisú till efterrätt. Mums!!!

Nu e vi hemma och jag väntar på att klockan ska bli 17, då vi ska ha tjejmys på skolan. Ser jag verkligen fram emot. Kommer tyvärr bryta regeln och ta med en kille...har ingen som kan passa Neo så han får följa med. E ju söndagkväll och då spelar D med bandet och de andra nära ska ju oxå på träffen.

Kommentarer
Postat av: Lisa

Du vet ju att det bara att skicka upp lillkillen till Gol ;) jag passar honom mer än gärna.

2008-11-10 @ 21:51:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback