Vill sova...

Neo sitter i mitt knä och tittar på TV medans jag surfar lite, D har inte vaknat än.
Lite trist att inte va på Kyrkis. Jag tycker att det är så kul att träffa de andra mammorns och deras små knyten. Men vi får vänta tills nästa v, hoppas Neo mår bättre snart. Vaknar runt 6 varje morgon och är ledsen för att han inte kan andas ordentligt. Han får medicin och 5min senare är han sitt glada jag igen, får lite mat och somnar om efter en stund.

Han har även börjat med att äta som en tok. Ungefär varannan timme dygnet runt. Jag känner mig som en zombie, e så trött. Blir knäpp av att inte få sova. Jag pumpade ut när jag kom efter från sminkadet igår, massa mjölk blev det ;), och den ar blåaktig-såg ut som minimjölk så jag funderar på om han inte blir mätt, om det kan va så att den inte är tillräckligt fet. Att dte är därför han vill han vill ha hela tiden.

En annan upptäckt är han försöker dra sig upp, såg det imorse när han försökte dra sig upp från kudden. Orkar få upp huvud och axlar. Såg det nu när jag satte ner honom i babysittern, var svårt att skriva med honom i knät, han ville trampa på tangenterna. Är så häftigt med allt som händer, alla steg som han gått igenom och kommer gå igenpm. Är så glad att vi får uppleva allt det här!!!



Nu väntar jag med spänning på att posten ska komma. Vi beställde foton i onsdagskväll, förra gången kom de dagen efter, och de ska komma inom 3 arbetsdagar, så jag hoppas på idag. Men det kan va så att de väntar på att förstoringarna ska bli klara oxå, och de skulle ta 1v, då borde de komma på fredag. Vi beställde 350 foton, 2 förstoringar och tackkort. Har tusentals bilder på vår lilla guldklimp, och då har vi raderat alla som inte e bra. Bara igårkväll tog jag över 100 bilder ;) E så kul när vi har en bra kamera, Nikon D60, systemkamera.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback